Wednesday, January 21, 2009

antibody war!!!

me n syahir-i love cat sunnies
inspiring by leona lewis-he so great isnt it?-me at back playing with nora n am


gigih ye-walaupn demam


mak,,cek demam la..x lrat..mcm nak ngis je..kalo kat umah mesti aku akan mengeluh kat mak aku kalo aku dmam.tapi kat sni, mak aku x ade, so kena la independent,,,huhu...rindu kat maka aku..dah 2 hari aku demam...before aku demam, aku sakit tekak yang over the top selama beberapa hari ye...tapi xpe..aku kental ye..hehe....kelas aku kul 2 je...so aku bngun lambat je..firstly, i ngan ayien pg PKNs nak byar bil elektrik, tapi org rmai mcm lahanat ye!!! n kaunter yang buka plak satu ye.. lagi la skit hati...dah la aku demam, mcm nak mencarut je kat si2..



pas2 kitorang blah je n pg beli tket bus kat seksyen 17,,,yeyeyey!!! aku dapat tiket. aku balik hari sabtu ni, 24 Hb...yes, x sbar nak jmpa my lovely mom...



hari ini ada kelas marketing n interpersonal..not talking about en latip kelas, kelas mama sngat la best tadi..tadi kitorang pilih ajk utk projek anak yatim...aku dapat jadi ajk mkanan...heheh..ok la..i like it...btw, tugas lain mcm berat je..aku dah la mlas nak bertanggungjawab semua ni...



habis je kelas mama, aku,syahir,am n amir pg makan kat mama laundry...best la si2..konsep dia mcm mini bar je...mcm kat umah plak suasana dia..later on, nora,wendy,ana,izie n beb pon dtang join..after mkan, kitorang kaaraoke...best gle..rase mcm lepas je semua tension..btw, i ada kelas kul 8 esok....



tatat




1 comment:

Mr. syAEr dEAn said...

huhuh... thanx coz featuring my pics on ur blog... luv it!!!