Friday, August 28, 2009

life are not easy

life are not totally not easy for me...lately ni, aku asyik x pg kelas je...nape ntah ngan aku ni,,,dulu x macm ni pon..masuk part 3, aku jadi mcm malas sikit.dah la part 3 keja bnyak, nak malas2 plak kan..cibai sangat aku ni...

malah, kemalasan aku menjadi2 bila masuk bulan ramadhan.bukannya nak salahkan bulan ramadhan, tapi diri aku sendiri. kalo aku bangun sahur je, aku mesti akan bangun lambatnya punya.bangun tu dalam pkul 11.30-1.30..melampau gila kan..kalo dulu, masa sebelum posa, akulah orang yang akan bangun awal dan kejutkan anam dan syahir ke kelas.even kalo tido lambat atau balik dari club pon ,aku masih dapat bangun awal dan ke kelas..sngat successful dulu...tapi masuk bulan posa je, aku berubah..ehmm..mungkin Allah nak uji aku kot...x pe. aku akan ubahkan sikap aku dan wak2 aku sahur..moga2 aku akan bangun dengan lebih awal.

hari slasa ari 2, aku ada terima message dari kak dibah dari pejabat.katanya ada surat untuk aku dan dia minta aku ke pejaba untuk ambil surat 2 dengan segera. aku pon bergegas la ngan erin ke pejabat. masuk je pejabat,kak dibah pon bg surat 2. OMG, aku terima suraat dari lecturer lawn ball aku. dia bagi surat amaran kat aku keran aku x hadir ke kelas lawn ball sebnyak 3 kali. hum, dia suruh aku bagi surat bersebab.huh!, aku sendiri pon x tau nape a aku malas nak g koko@lawn ball 2...dah la clash ngan kelas aku satu hal, kalo tukar kelas plak, kena g kelas malam. malsnnya. dah la aku x ade transport.

so aku harap minggu akan jadi minggu yang baik untuk aku. aku akan pg ke lawn ball dan bagi surat bersebab. dan minggu depan gak aku ada broadcasting talk..aku harap event 2 akan berjaya. doakan untuk aku k...

xoxo
kimora abdullah

4 comments:

Nazira Nawawi said...

ucup!!!
jangan malash..
study is our priority k..

hurm, u can do it!!
believe in your self!!

wink~

..lady rara..

Alif Abu Bakar said...

samela dgn akoo da mls pg claz...
huhuh...
tpi ko kna lawan tau...
jgn ikut kwn...
bwt sume utk diri sndiri...
ingt siapkn mne yg pnting dulu bru la pg berlibur u oll...

*PSA dri aku yg pown trkontang kanting.. hahah...

ucup_mad said...

thank you nasz n acip..i really appreciate it...
i will change myself..stop all entertainment(not all la kan) n keep focusing on my studies..and say NO for certain thing..i know i can do it.

Mr. syAEr dEAn said...

ucop... kita suma sma.. ak pon byk gla assignment tertangguh.. help me... huhu... tp ak tau hang leh wat nye.. i believe in u.. soal bgun tu ak leh tlg hang... jgn rsau k?