Thursday, September 17, 2009

adeh..sakit perut la


helo kekawan...lama x update b;og ni...hari ni aku makan banyak gila sebab lauk banyak yang aku kena makan.kalo x makan nnt mak aku kecik hati plak...hehehhe...
hari ni mak aku masak ketam masak cili, ikan terubuk bakar,ikan bawal bakar, sambal ikan mamu...huh,,,m sambal belacan..pas2 aku n kakak aku g beli lagi ayam bakar, ikan bakar(gigih kan, dah ada dah), kerabu perut, kerabu taugeh, sambal petai n udang....huh...banyaknya...kalo diikutkan semalam lagi banyak gila oot...selautan laut didepan aku..huhu..banyak2 pon membazir je nanti...
pas makan ja, aku dah start sakit perut...pas 2 g tandas..huh...sakitnya perut aku..aku rasa aku sakit perut disebabkan oleh kerabu taugeh yang kak aku beli..rasanya dah basi wak 2 aku makan tadi..sampai sekarang aku masih sakit perut lagi kan,,geram aku..
sekarang ni rasa perut memulas n loya mcm nak muntah ja....huhhhuhu..
esok x nak sahur la..malas nak makan banyak2...nnt bertmanbah la aku ni..asyik makan ja...ok la kekawan..nnt kalo ada masa aku akan update lagi cerita ok..mis all of u..

xoxo
kimora abdullah

No comments: