Sunday, January 11, 2009

can u trust ur kawan???

kawan-kawan...semua orang suka ada kawan kan...aku pon ada kawan jgak...of course la kan...heheh..tapi adakah kawan kita 2 akan setia kat kita selamnya? adakah dia akan tolong bila kita need her help...hum...ntah la...watever la...so far i love all my friends...kadang2 2 aku rasa kawan2 bnyak tolog aku..yhats y ;la aku sayang diorang...dah bnyak jenis kwan2 aku jmap selama aku hidup nio....ada yang selalu kutuk belakang,ada yang setia ngan kita x kira kita susah ke senang ke,ada yang dengki dengan pencapaian kita...hum...mcam2 kan...tapi kita x bole kata diri kita perfect kan...sebab kita x bole judge dri kita sendiri kan...maybe kita ni pon jenis kswan yang teruk jgak kan...hehehehehehe...kata orang, tapi kita sama ja..heheh...tapi kita kena la avoid benda2 macam ni...aku x bole blah kalo ada kwan ayang suka menipu...sikit2 x pe...ni bnyak gile....tipu sebab nak minta simpati la.nak orang percaya die la...wat foe kan??
i hate this kind of buddy...

stop talking about kawan. tadi aku d PKNS, nak g amik seluar yang aku kecikkan...kata siap hari ni,,,tapi x siap2 ag pon...geram aku..BTW, sekarang ni palestin teruk kan kena serang ngan israel yang jahanam 2,,,hum,,,sebagai muslim, aku pon tersa jgak tempias 2,,,simpati aku ngan diorang semua...tapi aku nak wat ape? x kan nak g join tentera lawan diorang kot....x logik plak...
berdoa je la kan...
pas 2 tadi kat ani sup utara, ada mamat pakistan ni minta derma utk afghanistan...hum...aku x bagi pon...bknya apa.kdg2 diorang tipu je...selalunya aku bagi je,,,tpi kali ni aku x ade duit kecik...x kan nak bagi 10 ringgit kot,,,kalo dia tipu, rugi je aku...dah la 2. dia silap perli aku tnya aku ni muslim ke x? helo!!!! mntak derma pon nak paksa org ke....aku tgok dia aje...ada la sorang dua yang bagi kat dia..dapat duit terus je blah...tiima kasih pon x....truk btul...
ok la...nnt aku tulis lagi k.....sebab au pon dah melalut aku rase...hehehbye2..
X)X)

No comments: