Saturday, March 14, 2009

additional photo for shooting and update for today

me n jay@michael ong
me get ready for recording
me with the model,fashion designer and host
me with the vip audience
one of the designer dress
ayien,me,am n hakim at red carpet
me n ayien posing before the red carpet
after the recording
with ada@britney spears

am , shida n me listening to amir probably

hai...ini tambahan gambar untuk shooting during "PROJECT RUNWAY MALAYSIA"
suke gambar2 ni cosz gambar2 ni dalam black and white...cantik sngat...
hari ini, actually aku nak balik umah, tapi memandangkan masa dan juga kerja yang masih belom lagi siap jadi aku terpaksa membatalkan hasrat aku untuk balik ke umah...agak sedih sebenarnya ya...tapi x apa coz aku bole balik minggu deepan ye...hari ini aku n group psychology aku berkumpul kat koleg meranti coz nak buat video untuk assignmnet "anger, factor and management"..x sangkaa group aku sangat berdedikasi dalam membuat video ini dan hasilnya, WAH, agak boleh tahan ye...malam n x tau lagi plan aku nak wat ape...first2 nak g cucuk langit, tapi x jdi la coz macam x larat je dan ada keja yang x siap ag...pas2 nak wat mama punya journal la coz x siap2 lagi ni...huhuhu..mati la aku...i hope i can finish all my assignment....
hohoho

x0x0


3 comments:

ayien.. said...

we r such a diva!!
rite??
;]

ucup_mad said...

yeah of course

prInCess aIeYda said...

ucop..dun worry im wit u..mkt comm sgt la xtau nak baca ap..it just too much 4 my brain..pity kan our brain..nyway..miss hanging out so damn much