Sunday, March 15, 2009

morning at evening???

my beautiful sleep at 7.3o am(no telling u wat happening) and my morning glory is at 3.30 pm...
OMG, this is for the first time in my life that i woke up at 3.30 pm...*ni kalo kat umah dah kena lahar segantang dah ngan mak aku*

heheh..sebenarnya aku penat sngat, n i,me n myself pon terkejut yang aku bagun kul 3.30 pm...its unthinkable and unpredictable and so many more....pas2 aku terus je pg makan ngan syahir kat plumbum...waktu 2 aku lapo sngat tau...lapo sngat2...semalam pon x makan apa pon...makan kentang goreng ja..tu pon share ngan ramai orang...heheh..after makan aku n syahir pg bintang nak beli maknan n barang2 umah skit..later ijal pon datang coz nak buat assigment translation...

n then, farid n acip balik umah, they just comeback from umah anak angkat...farid told me that ciuet,wan dan faizal akan datang umah kitorang nnt....i ngan am g amik diorang kat padang jawa...
later on , at 10.30 pm aku,syahir,am,ameer,aidil,raifah,nora,izie,ana,wendy g mcd coz nak wat assignment..

xoxo





No comments: