Wednesday, March 04, 2009

glory morning...

my new profile picture
aku bgun kul 6.24 ari ini....its amazing....i fell so proud of me..its not easy ok...bila bgun je, nampak ayien,acip and farid dah siap mandi...wah!!! cepatnye diorang siap...rupa-rupanya, si farid moto dia pancit and ayien mmg selalu naik bus ke kelas pon...so, hari ini kami 4 org akan naik bus ke kelas sama2 la...1st time kitorang naik bus ke kelas sama2...selalunya i sorg2 je, ataupun i ngn ayien...naik bus kul 7.10 and sampai kat faculty at 7.30..
benda i buat masa sampai kat faculty awal2 pagi:
1.menuju ke bilik aktiviti pelajar
2. on my lovely laptop
3. check update on my blog.
4. update my blog in the morning???
5. menuju ke bilik editing

benda i akan buat nnti:
1. sembang ngan kawan2 dalam, kelas.
2.bersama rombongan e kafe untuk meneruskan aktiviti makan dan minum.
3. cik niezam might masuk class earlier like usual(not really pon)
4. dengar presentation group tiga
5. its my time to deliver my presentation
6. sambung dengar lecture cik niezam
7. menuju ke kelas cik lan..
8. maybe he will comment about our newsletter
9. habis class
10. kemungkinan besar akan makan lagi like usual
11. menuju ke kelas DR, rashid.
12. dengar presentation other group.
13. balik
bye2...
xoxo

1 comment:

Farhana said...

omg ucop.. ur profile pic tersangatlah gay.. hehe. tp still comel. :)