Tuesday, August 25, 2009

makan n makan n makan n makan

lately ni i love to eat...lately ke? bukan selalu ke?..hehehhe...btw, aku mmg suka makan0-makan ni pon...aku kalo bab makan-makan ni aku x kisah sangat nak spend duit...kalo aku makan pon dah mmg masuk dalam perut aku kan, bukannya perut org lain pon...so aku x kisah pon kalo makan kat tempat mahal-mahal sikit...

jadi aku xpaham napa ada jugak org yang berkira nak spend duit untuk diorang sendiri makan or minum...kadang2 tu sanggup x beli makanan n minuman coz nak jimat..itu satu hal, pas2 dah la nak jimat x nak beli makanan, pas2 amik makanan n minuman kawan dia yang beli makanan..teruk kan...apa jenis manusia ntah...x paham aku...

kalo dah nak jimat 2, jimat la kat benda lain. x yah la beli barang mcm2, pas2 nak jimat dekat makanan kan...kalo makan je, x nak beli minuman ke ataupun x nak makan.

ok la,nnt aku sambung balik coz sekrg dah pagi ni..nak tido dulu..

xoxo
kimora abdullah

4 comments:

fifi a said...

tet!!!!
siapakah????
hahahahah

ucup_mad said...

fifi..mungkin tepuk dada tanya selera kan..hahha...sapa makan cili, dia la yang rasa pedasnya kan???

fifi a said...

kan?????
hehehe..
sape ntah??

syafiq izzat said...

ucop, makan pelam muda cicah rojak..sedappnye