Sunday, August 23, 2009

selamat hari kelahiran kepada aku

teaser for broadcasting talk

selamat hari kelahiran aku ucapkan kepada diri aku sendiri. hari ini ialah hari kelahiran aku mengikut kalendar islam iaitu bersamaan dengan 2 ramadhan. seronoknya. dalam seronok 2, aku teringat jugak dekat mak aku yang melahirkan aku dulu..mesti mak aku struggle gila nak lahirkan aku.maklumlah, aku x dilahirkan secara biasa, mak aku kena belah perut kerana aku besar.heheh. berat aku dilahirkan ialah 4.5 kg..berat kan..tengoklah aku sekarang mcm mana kan...hahaha..

hari ni dah dua hari aku berpuasa. hopefully ibadah puasa aku diterima allah. tinggal 28 hari lagi untuk aku terus berusaha berpuasa. ohh, harap2 aku dpat mengharunginya dengan tabah. esok merupaka hari yang agak mencabar kepada aku. kelas start kul 8.30 am sampai kul 6 pm. penatnya. dah la esok ada presentation cik idin. rasa macam malas gila babeng nak present esok. mcm x ade mood aje..god help me!!!.

esok lagi aku ada kelas animation, tak tau la cik dani 2 nak flipbook n storyboard esok ke x. aku ting-tong la masuk kelas animation 2..kadang2 tu, mcm x tau aku belajar ape. mcm banyak menyembang je ngan cik dani. mati la aku nnt nak wat animation. masa pon dah singkat ni. esok jugak aku kena sebarkan teaser untuk broadcasting talk, bila masa ntah aku nak print teaser 2, pastu nak dapat approve dari pejabat n then nak lekatkan kat fakulti. argh!!! malsanya..

btw, isinin selalu menjadi hari yang problem dekat aku, bukannya apa, kena pakai baju formal la, kena tali leher la. especially kelas cik idin. dia nak semua student dia pakai baju formal ngan tali leher, aku x suka la pakai baju formal. dah la panas n then x selesa plak 2. lagipon aku bukannya ada baju kemeja yang official pon. ada pon tapi x cantik bg aku..x pela, asalkan gigh n kental sudah..

xoxo
kimora abdullah

2 comments:

syafiq izzat said...

4.5 kg? gila kau, that's huge..
no wonder la skrang besar gong, haha

ucup_mad said...

amboi mulut ko laharnya..ko mesti besar buah pelam je kan..no wonder la sekarang ni..hehehe....cuba besarkan diri sikit..baru gagah sikit