Monday, September 21, 2009

the hospital the daddy the 1st raya

hum...semalam aku g bawak ayah aku d klinik check dia demam...first2 dia x mau tapi akhirnya dia menyerah jugak selepsa dibebel oleh mak aku..ayah aku ni memang x mau jumpa doktor langsung,..x tau la knapa..hospital lagi la dia takut..ehm..pelik2..
ok, lepas lama menunggu, akhirnya ayah aku pon kena la check ngan doktor, n temperature dia punya la tinggi iaitu 40 darjah celcius..mak oii..tingginya..ni kena masuk wad ni...lepas 2 aku suruh doktor 2 check diabetes tapi dia x mau sebab dia kata ayah aku lepas makan...tapi aku paksa jugak da check tapi dia x mau jugak,,,geram aku ngan doktor 2...nnt aku tau l agak mcm mana tahap diabetes 2,,,hai, mcm la aku ni x belajar....x pa la, pas 2 aku kak aku, mak aku, n ayah aku pon pg la ke umah sepupu aku...diorang checkkan ayah aku punya kencing manis, n ya rabbi, tinggi nak mampus ye, 30!!! my god, kencing manis tahap apa ni...ehm , apa la nak jadi ngn ayah aku ni, dulu org nak bwk p klinik x mau, la ni dah teruk dah..

ehm, hari ni dah kena masuk wad dah..kami bawak dia p PuTra Medical Centre..dah kena check jantung, kidney , darah n so many more.....(*real time* nurse baru je tadi datang temperature dia still x turun ag, still 40 degrees

continue later....

2 comments:

mIsSy NiTa said...

hope n doakan ur dad cpt sembuh... hihi.. saba ye ucop..

niaharaf said...

smoge cpt sembuh....slmt hr ry :)