Saturday, September 19, 2009

takbir bergema

yeyeyye..esok raya..dah lama kita x dengar announcement kat tv kata esok raya kan...selalunya kita hanya akan dengar kata lusa raya..tahun ni kita amat bertuah kerana kita dapat dengar org announce ESOK RAYA!!!!

feel kalo org announce kat tv kata esok raya ni lain tau...dia lagi feel dari announce kata lusa raya..kalo lusa raya kita kena posa ag n kita dah mcm kurg feel..kalo org announce kata esok raya, kita bole la menjerit ka,bersorak ka n macam2 la bila dengar dia announce 2..hahaha

memandangkan esok raya, so aku pun baru ja lepas iron baju melayu aku..aku pakai baju melayu tahun lepas ja..x nak beli baju melayu tahun ni sebab membazir.pakainya sekali sekal aja...pas2 tadi aku dah tolong mak aku pasangkan langsir..lenguh la tangan dok sangkut langsir 2..dah la silap pasang la..dah siap2 pasang, kak aku yg baru baik dari kedai bgtau yg langsir yg kami hantung tu bukannya untuk tingkap 2, tu langsir untuk tingkap kat umah tingkat atas..alamak,pulak dah..tapi lantak la..matching ja aku rasa..kami pon decide kata x payah buang..pakai ja yang 2,,dah masing2 pon dah malas kan..hahahah

ok la, aku nak p tolong family aku p buh kuih raya ni..tahun ni semua kuih raya tunjuk ja,,ada la yang buat sikit2...ok..tatat

xoxo
ucup

No comments: